Névnapi versek

Névnapi versek

Fehér Sólyom István: Sándor napra

2016. március 10. - smsfan

Ahogy kinn álltam az udvaron éreztem,
Meleg is van meg nem is.
Közben arra gondoltam, hogy van barátom,
Mégpedig több Sándor is.

Miközben erre gondoltam nem tudtam,
Igazam van, vagy tán nem is?
Hogy zsákból kellene ömleni a melegnek,
Vagy kell hozzá József is?

Sándor és József nem várhatunk szombatig,
Benedek jön is meg nem is.
Mi viszont boldog névnapot kívánunk már most,
Legyen aztán sör is meg bor is!

A bejegyzés trackback címe:

https://nevnapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr118234218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása