Névnapi versek

Névnapi versek

Ágner Tamás: Veronikának

2017. november 10. - smsfan

Száz csokrot is hozhattam volna ma eléd.
Száz meg száz csókkal nyújthatnám feléd.

Én úgy érzem, te ennél többet érdemelsz.
A világ minden jósága benned éled fel.

Hát mit adhatnék én Veronika drága?
Egész életem munkája sem elég szíved jóságára.
Veronika!
Csak úgy mondogatom neved.
Hadd töltse be a világot, és a kék eget.

Hát mit adhatnék én Veronika drága?
Nos itt e vers, névnapod alkalmára.

A bejegyzés trackback címe:

https://nevnapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr528234242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása