Névnapi versek

Névnapi versek

Bihari Éva: Barbara napra

2018. június 11. - smsfan

Barbara napra írom én e verset,
Tudd, hogy anya téged mindennél jobban szeret!
Jobban az égnél,
Jobban a földnél,
Az éltet adó levegőnél.
A napnál, holdnál,
Ragyogó csillagoknál.

Ha te nem lennél, tán már és se volnék,
Értelmetlenül e világban bolyongnék...
Te vagy az én életem,
Mindennapi reményem,
Egyetlen szeretetem,
Maradj mindig hű gyermekem,
Ameddig tart életem!

Isten éltessen, kincsem, névnapodon!
Az élet neked csupa jó dolgokat hozzon.
Ne ismerd meg korán a bánatot,
A fájdalmat s csalódást hagyd ott.
Ajkad mindig mosolyogjon,
Szemedből könny sose folyjon,
Öröm legyen minden perced,
Ameddig életed éled,
A boldogságot mindig megleld.

Bármi bánt majd, mondd el nekem,
S én orvosolom, ha tehetem,
Mert nincs a világon őszintébb szeretet,
Mit anya gyermeke iránt érezhet!
Te vagy életem értelme,
Te vagy a mindenem,
Örömöd maradjon végtelen,
Drága, egyetlen gyermekem,
Az Isten sokáig éltessen!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nevnapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr908234366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása