Névnapi versek

Névnapi versek

Molnár Szabolcs: Névnapodra, Mama

2016. augusztus 13. - smsfan

Boldog Névnapot kívánok, Mama drága!
S kinyílik Neked a nap virága!
Kisüt a nap, madár a fész`kben,
Ma van Mama Névnapja éppen!

Emma...
És megindul a penna!
Mint széles sávú szivárvány,
Repülök feléd gondolat hátán!

Ugye emlékszel, mama?
Azt mondtad, hogy kimegyünk
az udvarra!
Élvezzük a nap fényét, melegét,
A családias együttlét értékét.

Szeretném, hogy tudd,
Értéket kaptam!
És ezeket megtartottam!
Nem adtam el, nem hagytam el,
Itt benn, a szívemben figyel.

De mivel most csak egy gondolat vagyok,
Huss...
Elillanok...
Még egyszer Boldog Névnapot!

A bejegyzés trackback címe:

https://nevnapiversek.blog.hu/api/trackback/id/tr718234410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása